En dag i taget

  2013-06-25 / 23:20:00 / Matildas /

Idag åkte Amna mot Bosnien och jag blev kvar här i Falun, med ett helt sommarlov framför mig och hon får semestra i fem veckor. Vad ska jag göra medan hon ligger på stranden och har det bra? Går ut på fräsiga klubbar medan jag jobbar eller liknande.

Sommarlovet har precis börjat och jag har många lediga dagar framför mig. Imorgon ska jag jobba, sedan har jag inget pass förrän i juli, men passen är väldigt utspridda så jag har väldigt mycket ledig tid också. Så jag har många dagar jag måste hitta på saker att fylla ut dem med.

Idag vaknade jag upp i Lisa nr 1 sommarstuga, där jag och tjejerna hade en sleepover och firade Lisa nr 2 födelsedag. En mysig kväll, natt och morgon! Ikväll har jag ätit ute med lillasyster, riktigt mysigt. Nu är det dags att sova, 07.30 ska det jobbas! Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: